Türkiye Bilişim Sektörü Derneği

vTiger İle Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tübider tarafından 26 Ağustos 2013 tarihinde yayınlandı.

 

Bilişim sektöründe ihtiyaç duyulan ve katma değerli hizmet yaratmak için kilit önemde olduğunu düşündüğümüz iki konuda açık kaynak kodlu (Open Source – Ücretsiz) yazılımların eğitimlerini birleştirmiş bulunmaktayız. Bu uygulamalar bilişim şirketlerinin yazılım lisanslarına herhangi bir bedel ödemeden, uzmanlıkları ile katma değerli hizmet üretebildikleri, hem de kendi bünyelerinde kullanabilecekleri dünyada on binlerce kurumun kullandığı, sürekli gelişen yazılımlardır.

  • vTiger eğitimleri web tabanlı olup katılımcılara gerçek ortamda(ISP’de bulunan sunucularda) kurulum yaptırılacaktır, eğitim sunum değil uygulama esaslıdır.
Süre : 2 Gün
Tarih / Saat : 27-28 Haziran 2014 / 10:00-16:00
Ücret : Üyeler için 700 TL – Üye olmayan firmalar için 850 TL (+KDV)
Yer : TÜBİDER Merkez Ofisi – Ataşehir

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

vtiger-crm-logo

CRM ile Müşteri İlişkileri Yönetimi

vtiger Crm Nedir : Vtiger CRM her büyüklükteki işletmeler için geliştirilmiş, Apache, MySQL ve PHP sunucusu ortamlarında çalışan açık kaynak kodlu ve CRM çözümüdür. Tüm dünyada onbinlerce kurum tarafından kullanılmaktadır, Türkçe dahil onlarca dilde kurulum ve aynı anda farklı kişilerin farklı dillerde kullanımına olanak sağlar. Mobil erişim çözümleri ve %100 web tabanlı olması sayesinde sahadaki çalışanlar için kesintisiz erişim sağlar. Platform bağımsızdır, Microsoft ürünleri ile kullanılabilir, çok az kaynak harcadığından ofisteki bir PC de barındırılabilir. vTiger’ın neler yapabileceğinden çok temel olarak bahsedersek;

  • Satış Otomasyonu : Müşteri temsilcilerinin tüm faaliyetlerinin (telefon, randevu, teklif, satış, prim, iskonto oranı, v.s…) belirli tarihler arasında saat-gün-hafta gibi istenilen zaman birimde raporlanması. Müşteri ve müşteri adaylarının müşteri temsilcilerine atanabilmesi, kişiselleştirilebilmesi. Teklif, fatura, sipariş veya servis formu gibi formlara istenilen ürün-müşteri veya firma bilgisinin dinamik olarak aktarım kolaylığı. Yazılım oluşturduğu web formlar ile sitenizde yer alan iletişim formlarının CRM’e aktarılabilmesi
  • Servis Otomasyonu: Müşteriden iletilen servis taleplerinin takibi, raporlaması, servis taleplerinin istenilen içerik ile dizaynı. Yazılımın bir eklentisi olan Müşteri Portalı-Sayfası aracılığı ile müşterilerin servis taleplerini online olarak yapabilmesi, fatura, teklif, lisans numarası, hizmet sözleşmesi, verilen sipariş ve servisleri v.s v.s online olarak yönetmesi.
  • Hizmet Sözleşmesi Takibi: Belirli bir birimde (saat, servis adedi, gün v.b., tarih aralığı) yapılan hizmet sözleşmelerinin yapılan her servis sonrasında servis-sözleşme-müşteri ilişkisinin kurularak otomatik olarak takibi, raporlaması. Hizmet sözleşmesinin içeriğinde yer alan süre veya biriminin belli bir sayıya ulaşması durumunda müşteri veya müşteri temsilcine otomatik hatırlatma yapma olanağı.
  • Ajanda: Kişisel veya ortak ajanda kullanım olanağı, toplantı-arama veya olayın kişi veya tanımlanan gruplara atanabilmesi, düzenli hatırlatıcıların organize edilebilmesi.
  • Belge-Doküman Yönetimi : Belgelerin kullanıcılara, müşterilere atanabilmesi, dışarıdan belge yükleme olanağı.
  • Kampanya Yönetimi : Kampanya oluşturma ve diğer modüller ile ilişkilendirme.
  • Proje Yönetimi : Müşteriye dayalı proje oluşturma, ilgili projeye görev ve aşama oluşturma olanağı.

Eğitim İçeriği

  • Kurulum ve Türkçeleştirme ;
  • Kullanıcı, Grup ve Profil tanımları ve modül ve haklara dayalı yetkilendirilmesi.
  • Modüllerin alanlarını ve yerleştirme biçimlerini düzenleme, sıralı ve bağımlı sıralı alanlar oluşturma
  • Otomatik iletişim şablonlarını ve Bildirim Zamanlayıcılarını düzenleme
  • Para birimi, koşullar ve şartlar, vergi hesaplamalarını, SMTP sunucusu ve e+-posta tarayıcısını özelleştirme,
  • Web formların oluşturulması
  • Müşteri Portalı kurulumu
  • PDF Editor kurulumu, csv formatındaki dosyalar ile yazılıma veri yükleme
  • Modüllerin işlevleri ve birbiri ile ilişkileri :
  1. Kaynaklar,
  2. Kontaklar,
  3. Müşteriler,
  4. Teklif ve Faturalar,
  5. Belgeler,
  6. Servisler (İşemri)
  7. Projeler
  8. Hizmet Sözleşmeleri
  9. Ajanda

You must be logged in to post a comment.